Arrangementer 2023

Sted: Hvis andet ikke er angivet, afholdes arrangementerne i Café Appetit, Helsingegården kl. 14.30.

Nye medlemmer er velkomne men skal have henvendt sig, gerne telefonisk, senest dagen før et af vore arrangementer. - Ring og få tilsendt et informationsblad, 22 96 94 80

Fredag den 6. januar kl. 14,30

Bankospil i Café Appetit, Helsingegården, Parkvænget 20 A

Fredag den 20. januar kl. 14,30

Underholdning med Kisser og Søren

Kisser og Søren er lig med ægte dansk, folkelig underholdning og er et sikkert hit med deres brede repertoire. Det hele bliver serveret med et glimt i øjet og smil på læben i et behageligt lydniveau.

Kisser og Søren har hurtigt opnået en status samt stor respekt som foregangs "mænd" for den ægte danske populærmusik. Ingen har formået så hurtigt at slå sig fast i det danske publikum som Kisser og Søren med deres finurlige tekster og iørefaldende melodier. Det er dansk, det er pop og særdeles medrivende.

Kisser og Søren er også et sikkert HIT, hvis det drejer sig om underholdning til den lidt ældre generation.

Med højt humør — en utrolig energi — med venlig og behagelig optræden, forfører parret publikum, så ingen håndflader vil være urørte.

Arrangementet holdes i Café Appetit, Helsingegården, Parkvænget 20A.

Gratis adgang for pensionistforeningens medlemmer. Ingen tilmelding, bare mød op.

Fredag den 3. februar kl. 14,30

Bankospil i Café Appetit, Helsingegården, Parkvænget 20A.

Fredag den 17. februar kl. 14,30

Bankospil i Café Appetit, Helsingegården, Parkvænget 20A

Fredag den 3. marts kl. 14,30

Vi får besøg af Rynkevriderne. Rynkevriderne er et lokalt band og møder op med et 4-mands orkester, måske flere. Rynkevriderne er et show-band, der optræder med godt humør og tilsat noget "spads".

Repertoiret spænder vidt. Vi får sømandssange, viser og sange vi kan synge med på.

Rynkevriderne har sanghæfter med, som uddeles/udlånes.

Arrangementet holdes i Café Appetit, Helsingegården, Parkvænget 20A.

Fredag den 17. marts kl. 14,30

Generalforsamling. Dagsorden og regnskab udsendes til marts.

Næste nyhedsbrev udsendes til marts.