Sted: Café Appetit, Helsingegården, hvis andet ikke er angivet.

Fredag den 15. oktober kl. 14.30 har vi banko i Café Appetit.

Fredag den 12. november kl. 14.30 har vi banko i Café Appetit.

Fredag den 19. november kl. 14.30 har vi banko i Café Appetit.

Onsdag den 1. december kl. 10.15. Julefrokost på Gerlev kro (se information nedenfor)

Fredag den 3. december kl. 14.30 i Café Appetit. Julehyggedag med gløgg og æbleskiver, kaffe. Underholdning med Lotte Riisholt.

Tilmelding nødvendig, max 100 personer caféen. Ring 22969480 eller 29657204, senest 26. novemberIngen gavepakker år. - Fri entre for foreningens medlemmer.

Fredag den 10. december kl. 14.30 i Café Appetit. Julebankospil. Der er denne dag mange ekstragevinster. Max100 personer i caféen.

Bemærk:

Vi kommer med nyt vinter/forårsprogram sidst november eller først december. Samtidig fornyer vi medlemsskabet for 2022, pris:100,- for kalenderåret.

Helsingegården har besluttet at holde begrænset åbent i caféen - max 100 personer ad gangen. Dertil kommer, at pensionistforeningen er blevet frataget nogle datoer, som vi ellers var bevilget til, og vi må kun holde 2 arrangementer i hver måned.  Helsingegården vii tage emnet op ved årets udgang og vurdere, om der kan lukkes yderligere op.

Julefrokost på Gerlev kro

Onsdag den 1. december er der julefrokost på Gerlev Kro

Vi kører til årets julefrokost på Gerlev Kro, hvor mange forskellige retter venter os. Dertil kan vi opleve et smukt lokale med tusindvis af udstillede juleting, som også kan købes. BG-Band underholder under frokosten og til dansen bagefter.

Vi kører en lille omvej og holder en ”strække-ben” pause ved Frederikssund inden vi når Gerlev Kro kl. 12,00. Vi kører fra kroen igen kl. 16,00 og er i Helsinge kl. 17,00.

Afgang fra Helsinge Station kl. 10,15.

Afgang fra Helsingehallernes p-plads på Idrætsvej kl. 10,30.

Fødselsdagspris 300,- pr person. Kun for medlemmer af pensionistforeningen.

Tilmelding før betaling. Ring til Jette 22 96 94 80 eller Karsten 29 65 72 04. Bedst mellem kl. 8 og 9.

Betaling via netbank til reg. 6301 konto 4909232. Kontant betaling i caféen eller ring for anden aftale.